Tietoa meistä

Vimpelin 4H-yhdistys on pieni yhdistys, joka haluaa toimia paikkakunnalla matalan kynnyksen harrastamisen mallina lapsille ja nuorille.  Toivomme, että paikkakunnan lapset ja nuoret voivat hyvin. Yhdistyksen toiminta on vielä pientä, mutta kasvetaan yhdessä rakentaen toimintaa lapsille ja nuorille.  Järjestämme lapsille ja nuorille kerhoja ja kursseja sekä muuta ohjelmaa.  Olemme myös yksi nuorten työelämänkouluttajista totetuttamalla mm. vuosittain Ajokortti työelämään koulutuksen paikkakunnan yseille.  Vimpelin 4H-yhdistys työllistää nuoria kerhonohjaajiksi sekä kesällä TTT menetelmän mukaisesti kesätöihin.  Vimpelin 4H-yhdistyksellä on meneillään 53. toimintavuosi.  Seuraamalla kotisivuja sekä somea, saat tietää mitä meille kuuluu.